Twój zakres obowiązków:

  • Nadzór nad stanem instalacji sanitarnych oraz robotami realizowanymi w zasobach Spółdzielni,
  • Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali, obiektów i urządzeń; wnioskowanie i zalecanie niezbędnych prac z zakresu robót sanitarnych
  • Kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonymi w umowie lub zleceniu zakresem robót, przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej
  • Kontrolowanie firm konserwującej instalacje: wodno-kanalizacyjną, C.O., C.W., C.W.U. i gazową w celu zapewnienia sprawności ww. instalacji oraz jej bezawaryjnej pracy.
  • Przygotowywanie danych do planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót sanitarnych,
  • Przygotowywanie materiałów przetargowych w zakresie branży sanitarnej,
  • Załatwianie indywidualnych spraw lokatorów, najemców oraz innych osób w zakresie spraw sanitarnych
  • Ścisła współpraca z kierownictwem oraz poszczególnymi działami.

Nasze wymagania:

  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe,
  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne – kierunkowe,
  • Uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej,
  • Znajomość prawa budowlanego z przepisami wykonawczymi oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Znajomość zagadnień z zakresu działania spółdzielni mieszkaniowych,
  • Umiejętność kosztorysowania w programie NORMA
  • Dobra znajomość pakietu Ms Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Odporność na stres i umiejętność zarządzania czasem, ustalanie priorytetów,
  • Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysoka kultura osobista w bieżącej pracy związanej z obsługą mieszkańców,
  • Samodzielność, dyspozycyjność.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w spółdzielniach mieszkaniowych na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Kontrakt B2B bądź umowę o pracę,
  • Samodzielne stanowisko przy jednoczesnym wsparciu przełożonych
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Prywatną opiekę medyczną.